به اطلاع میرساند شرکت فرصت ادوایزری در راستای مساعدت داوطلبان تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی و همچنین سهولت شرکت در آزمون ورودی دانشگاههای معتبر و با رنکینگ بسیار بالای چک ، برگزار کننده این آزمون در قبرس اروپایی میباشد.

لازم به ذکر است این آزمون مستقیما توسط مسئولان دانشگاههای چارلز، پالاسکی و ماساریک در قبرس اروپایی و در اواخرماه ژوئن برگزار میگردد.

شرکت فرصت ادوایزری تمامی کتابها و نمونه سوالات آزمون (زیست شناسی ،فیزیک،ریاضی و شیمی) را در اختیار تمامی داوطلبان گذاشته و آنها را در جهت اخذ ویزای قبرس اروپایی مساعدت می نماید.

همینطور در صورت عدم موفقیت در گذراندن آزمونهای پزشکی و دندانپزشکی این دانشگاهها، ما امکان تحصیل در دوره یکساله کالج پزشکی را برای داوطلبان فراهم می نماییم. بعلاوه این داوطلبان میتوانند در کالج شرکت نکرده و در رشته فیزیوتراپی ثبت نام نمایند و پس از یکسال مجددا در آزمون پزشکی و دندانپزشکی با آمادگی بسیار بیشتر شرکت کرده و پس از قبولی در آزمون بخشی از دروس گذرانده در فیزیوتراپی را به پزشکی منتقل نمایند.

دانشجویان پزشکی که در حال حاضر در حال تحصیل در دانشگاههای سطح پایینتر هستند، میتوانند شانس خود را امتحان کرده ودر صورت قبولی در آزمون، برخی از واحدهای گذرانده را به دانشگاه جدید منتقل نمایند.

همینطور داوطلبانی که آمادگی شرکت در آزمون ندارند ما مستقیما در دوره یکساله کالج پزشکی ثبت نامشان نموده و تحصیل خود را آغاز می نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ثبت نام آزمونها لطفا با شماره تلفن 0035799830934 (تلگرام، واتساپ و مستقیم)تماس حاصل فرمایید.